Tijdens het opstarten van call of duty black ops mp krijg ik een foutmelding: kan steamuserstats niet vinden in steam_api.dll Wat moet ik nu doen???

ik krijg dit schermpje te zien http://img263.imageshack.us/img263/3357/error2f.png
plzz weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

De foutmeldin is iets van Steam. Werken andere spellen van Steam wel?
Probeer anders eens het spel te repareren. Klik in je Steam library met rechtermuisknop op het spel en kies repair (precieze naam van deze functie weet ik niet meer, maar het is zoiets.)
Mocht dit niet werken, probeer dan eens het spel opnieuw te downloaden en installeren via Steam.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dynamic Link Library (DLL) bestanden zijn een integraal onderdeel van de functionaliteit van een computer en de software die draait op een. Als een DLL-bestand is beschadigd of ontbreekt, het programma waarin de DLL behoort, zal niet starten of naar behoren functioneren. Je zal waarschijnlijk een foutbericht dat u informeert van het probleem en de namen van de DLL-bestand achter de storing. DLL-fouten zijn niet erg moeilijk op te lossen, en u zult verbaasd over de snelheid waarmee je kunt krijgen de fouten gewist en de software die de oorzaak van de fouten weer up and running.

Fixing Missing DLL-bestanden opnieuw installeren door de fout Causing Programma

1. Klik op "Start" en vervolgens op 'Configuratiescherm'.

2. Klik op 'Programma's'.

3. Klik op 'Een programma verwijderen. "

4. Als de lijst gevuld, vindt het programma dat de DLL probleem veroorzaakt en klik op het alsof je gaat verwijderen. VERWIJDER NIET HET PROGRAMMA VAN UW COMPUTER! Microsoft Windows Installer is een functie waarmee een gebruiker van een storing programma in plaats van reparatie te verwijderen en opnieuw te installeren.

5. Als de installatiewizard gestart, klikt u op de reparatie optie om het programma vast te stellen. Volg de stappen in de installatiewizard.

6. Als de installatie wizard klaar is, herstart de computer. Log in en open het programma om te zien of het werkt. Als het programma correct werkt, dit voltooit het proces van vaststelling van de ontbrekende DLL-bestanden. Als dit niet gebeurt, gaan naar deel 2.

Fixing Missing DLL-bestanden opnieuw installeren DLL-bestanden

1. Wanneer de DLL fout wordt weergegeven op het scherm, schrijf dan de naam van de DLL.

2. Open uw webbrowser en typ de naam in de zoekbalk.

3. In de resultaten, hier een link waar de ontbrekende DLL-bestand kan worden gedownload. Met het oog op de veiligheid van uw computer, zorg ervoor dat de DLL informatie correct is gespeld en dat de website beveiligd is.

4. Download het DLL-bestand en sla het op de DLL-bevattende map in de map van de fout veroorzakende programma. Bijvoorbeeld, als het DLL-bestand ontbreekt in Windows Media Player, opslaan in de Windows Media Player DLL-map.

5. Open het programma dat gebracht over het systeem fout. Het moet nu goed draaien.

Het ontbrekende dll-bestandje (driver) is gewoon te downloaden op Internet :

http://nl.softpicks.net/dll/steam_api-dll-15280.html

Succes !
Zoekertje