Hoe krijg ik VMware overgezet van mijn laptop naar mijn pc?

Ik heb VMware 6.5 op mijn laptop staan. hier hoort een serial key bij. nu wil ik alles op mijn pc hebben staan. Hoe kan ik dit omzetten? ik heb vmware 6.5 al proberen te downloaden maar dan vraagt hij om een serial key. die kan ik nergens vinden op mijn laptop.

Is er een migratie programma voor ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Wanneer jij vmware koopt, dan moet je een account krijgen/hebben bij vmware waarin ook jou Serial in staat.

Log dus in bij vmware en ga naar je licenses om daar je licentie nogmaals op te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nope,, heb dit gekregen via school en kan de licentie maar een keer gebruiken
:(