HELP gedeelde mappen??

ik wil graag werken met gedeelde mappen ik heb op mijn laptop windows vista home premium draaien en nou dacht ik laat ik eerst maar eens in mijn netwerkcentrum in het tabelletje ''delen en verkennen'' "bestanden delen" inschakelen maar daar ging het al mis ik krijg een foutmelding namelijk ''klasse is niet geregristreerd''

help help help b.v.d

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Welke router heb je?

Heb je al geprobeert om in te loggen op je router? Voor elke router is dit anders, zoek het daarom even op google op.
Probeer eerst eens dit:
www.watismijnip.nl
Vul dat nummer in bij je adres balk.
dan zoeken naar delen en toepassingen.