Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een goede mp4 to AVI-converter waarbij ik meteen heel veel mp4bestandjes kan laten omzetten die op mijn pc staan?

Het zijn er best veel (zo'n 80), dus 1 per 1 gaat nogal traag. Had dus graag programma waarbij je meerdere (graag zo veel mogelijk) kan omzetten. het is wel zo dat deze bestanden al op mijn PC staan en ik ze dus niet kan linken met een link.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met iwisoft video converter
Hiermee kan je (zo goed als ) alle formaten omzetten
En je kan gewoon alle bestandjes naar je converteerlijst toeslepen , en hij converteerd ze
En het is gratis
http://www.iwisoft.com/videoconverter/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Die iwisoft is mooi. Ik kende 'm niet, en heb m via jouw link gedowndload. Ik denk dat het een heel handig programma is, omdat ie meer kan dan alleeconverteren.
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Een hele rits MP4 bestanden omzetten naar AVI (of welk ander formaat dan ook) gaat prima met:
Any Video Converter en ook met Prism Video Coverter.

De Prism Video Converter vind ik zelf wel handig, omdat je daar de processor op halve kracht kunt zetten, zodat je ook nog wat anders kunt doen (b.v. surfen) als hij aan het werk is.

Hieronder de 2 links, en veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel, maar dat gaat dan wel wat trager. Of je moet een heel snelle computer hebben! En die heb ik niet ;-)
Bij Prism houd je precies 50% rekenkracht over, om andere dingen te doen. In any video converter kun je dat niet instellen.
Ik zelf converteer met Any Video Converter.
Daarmee kan je veel bestanden converteren, dat gaat helaas wel een voor een.

Het werkt heel makkelijk en ik overzichterlijk.
Hetzelfde bedrijf heeft ook Any Audio Converter, werkt bijna hetzelfde!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf helemaal tevreden met :
http://www.freemake.com/
De mogelijkheden zijn enorm groot,dus zou zeggen ..probeer het .
Het converteren gaat vrij vlot en kan tevens op de "achtergrond "gebeuren en vergt weinig geheugen/rekenkracht van de processor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding