Kan je een micro sd card resetten naar de fabrieksinstellingen?

Ik heb mijn micro sd card geformatteerd en nu staat er 967mb op in plaats van 32 gb. Kan ik de kaart naar de oorspronkelijke 32 gb resetten? Of ben ik nu alles kwijt?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb nu ook logboeken gevonden, kan ik hiermee een actie die ik gedaan heb ongedaan maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
4.8K

Het beste antwoord

Wat je zou kunnen doen is naar je harde schijf beheer toegaan (configuratie Beheer, systeembeheerder, computer Beheer, schijfbeheer) en van hieruit eventueel de partitie weghalen van de SD kaart.
Misschien heeft SD kaart wel meerdere petities momenteel, en is hij daarom zo klein geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas geen partities :( , iemand nog een idee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
windows laat niet toe SD/CF kaartjes te partitioneren! http://forum.brighthand.com/zire-72/98785-partition-sd-card-windows.html

Andere antwoorden (3)

je, moet m in je pc doen en dan gewoon alle bestanden verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je hem als fat32 geformateerd ?
verwijder die partitie dan
en paritioneer opnieuw
formateer met ntfs
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe haal ik een partitie weg? Als ik bij instellingen van mijn computer bij systeembeheer bij schijfbeheer kijk bij de micro sd card en rechtklik kan ik geen partitie weghalen. De kaart staat op 965 mb. Ik baal hier echt als een stekker van.
bij een format ben je alles kwijt... (er bestaan wel wat speciale programmatje waar je nog veel mee kan recupereren)
met de logboekbestanden kan je niets doen.
____
er worden -vooral via internet/ebay…- wel eens wat slechte SD/CF… kaartjes verkocht!
deze lijken bijvoorbeeld eerst 32Gb (8/16/...) te bevatten (file explorer), maar bij het kopiëren van data blijkt na 6…10…20Gb…(vb) het kaartje plots vol te zijn!
ook na een format kan dit euvel naar boven komen…
____
normaal zou bij een format vanuit gelijk welk operating systeem automatisch een maximum grootte moeten worden toegekend, tenzij expliciet voor een kleinere format wordt gekozen, en zoals reeds voorheen vermeld; EN ook afhankelijk van het filesysteem (FAT16=max 2Gb enz… FAT32,NTFS…);
_______
in jouw geval lijkt het dat het kaartje of stuk is, of een namaak