waarom kan ik Microsoft office 2007 plus niet instaleren?

2003 doet het wel en ik heb al alles geprobeerd om 2007 maar dat lukt hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Misschien moet je wat duidelijker zijn waarom hij niet doet? Foutmelding of start hij niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat de proefversie voor bij is!
heb je de word 2007 dan gekocht in de winkel of heb je het gratis gedownload? als je het gratis gedownload hebt dan kun je die word maar 60 free gebruiken

heb je nog meer vragen hier over mail dan even!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien je de foutmelding niet hebt doorgegeven, kunnen we daar weinig over zeggen...
Wel kan ik je vertellen dat er niks bijzonders in 2007 zit waardoor je persé 2007 nodig zou hebben.
Met versie 2003 kan je meer dingen dan jij ooit in je leven kan ontdekken.