Hoe kan ik van mijn png , gif en bitmap icons een icl library maken?

ik heb een progje dat icl gebruikt voor de icons, nu heb ik mappen vol met png en gif en nog zowat van die formaten.

Ik wil graag mijn png map als icl (iconlibrary) kunnen gebruiken.

Hoe doe ik dat precies? ik zie wel icon editors, en heb er nu 2, maar ik schijn niet te kunnen ontdekken hoe het precies moet. Ook gewoon hernoemen van de fileextentie werkt niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Gebruik hiervoor Iconshop, het is freeware en je kunt zeer eenvoudig een icl maken.

Toegevoegd op 25-06-2009 09:27:27
Hier nog een uitgebreide uitleg:
http://grandstreamdreams.blogspot.com/2006/07/how-to-create-icon-library.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fijn! dankjewel!