Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een pdf bestand converteren naar tekst

Ik heb een artikel gemailed gekregen waarvan ik alleen de tekst wil printen. Ook wil ik het pdf bestand kunnen bewerken.

Toegevoegd na 5 uur:
Ik heb het bestand in Word kunnen openen maar kan het nog steeds niet bewerken. Probleem is de plaatjes zijn groot en veelal zwart met witte tekst. Dan ben ik dus zo een hele cartridge aan kwijt als ik dit uitprint. Verder heb ik nog andere bestanden die ik wil kunnen bewerken bijvoorbeeld door een tussentijdse reactie in te voegen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Gehele bestand markeren en kopieren naar word en plakken. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het .pdf bestand openen in Open Office en dan opnieuw opslaan als .doc of ieder ander document naar keuze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan dat?
Adobe indesign is hier goed mee, maar dat is voor profs en best wel prijzig...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zijn websites voor die dat gratis voor je doen. Google op "convert pfd to text" of "convert pfd to text"
Deze bijvoorbeeld.
http://www.convertpdftoword.net/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de plaatjes zwart met witte tekst: open die in een fotonewerkingsprogramma waarbij je de kleuren kan omdraaien (invert), en zet ze terug
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding