ik zoek een spel maar ik weet niet hoe het heet, je bent bij het spel een stam en je moet telkens een andere stam verslaan met behulp van magie.

dus ik zoek de naam van dat spel op de voorkant van de cd staat een aardbol en daarop allerlei rampen die je als stam op de vijand kan richten. kan iemand mij helpen op de naam te komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Heet dat niet gewoon Magic, net als bij het kaartenspel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Age of Mythology? Als je een pc spel bedoeld dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zon spel in de kast staan die voldoet aan je beschrijvong:
Populous- the beginning

Tis voor pc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Daar moest ik ook gelijk aan denken, leuk spel.
Black & White, voldoet ook aan je omschrijving, alleen de cd-cover niet helemaal.