bij winrar krijg ik nou volume error te zien. zodat ik niks kan uitpakken. wat nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (3)

Het rar bestand is waarschijnlijk beschadigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sja dat kan een aantal oorzaken hebben..1tje die veel over het hoofd zien is de naam van het file..sommige files hebben een te lange naam die windows niet trekt (dit heb je vaak als het bestand "diep" dus C/prog/X/y/langenaam..) moet je even verkorten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk ontbreken er nog bestanden, zodat je niet kunt uitpakken.
Neem een payserver bij het downloaden van muziek of beeldbestanden.