waarom komt er een error bij vlc media player?

mijn moeder wil een filmpje downloaden:http://playproxyemu.vpcore.snkn.nl/play_proxy/mmc/36191/WIN_04.wmv maar als we hem opslaan doet hij het gewoon. maar zetten wij hem dan op een usb stick en openen wij hem doet hij het niet meer en krijgen wij de volgenden error: Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'mms://wmvstream.kennisnet.nl/vpx/6/wIMwDMnJRld9uelTdw55qWJ6' niet openen. Controleer het logboek voor details.
hoe krijg ik dit goed?

Toegevoegd na 2 uur:
Is er geen manier om de filmpjes offline te bekijken want mijn moeder heeft geen internetverbinding op het werk.

Toegevoegd na 3 uur:
dat met dat programma werkt ook niet als ik het internet uit zet doet hij het als nog niet en krijg ik de zelfde error weet je nog iets anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.2K

Het beste antwoord

Je hebt alleen een link-bestand gedownload. Deze heeft een verwijzing naar een mms (multimedia stream) site, maar kennelijk heeft die pc geen internet verbinding om die stream op te zetten.

Je kunt met een editor het link bestand openen en even die mms link kopieren. Dan kan je in VLC de stream openen als een nieuw te openen bestand van het internet.

Toegevoegd na 1 minuut:
In menu media -> netwerk stream openen.

Toegevoegd na 2 uur:
met het programma Free Download Manager (FDM) kan je directe mms links downloaden