Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik nog ergens Word 2003 online kopen?

Ik heb office 2003 op mijn pc xp en ik heb een andere pc waar ik dat ook online op wil kopen want ik ben het cdrommetje waar het voor de ene computer opstond kwijt geraakt en nu wil ik office 2003 online kopen maar ik kan het niet vinden op de office site.
en dus dacht ik weten jullie nog een site ofzo waar ik het eerlijk en legaal kan kopen ik wil zeker niet illegaal daar hou ik niet echt van en als het niet kan is het jammer maar kunnen jullie dat dan wel ff zeggen?!.

Alvast bedankt als jullie me willen helpen groeten chris chris!.

Toegevoegd na 1 minuut:
ohja en met de titel word 2003....... bedoelde ik eigenlijk office 2003!.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
819

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het is niet mogelijk Word 2003 online te kopen omdat dit product niet meer ondersteund wordt. Bedrijven kunnen deze software wel installeren en downloaden via bedrijfsaccounts. Zij mogen met een licentie voor een nieuwe pakket ook een oudere versie blijven gebruiken. Ik heb voor ons bedrijf een Open License en kan daarmee de software wel downloaden.

Maar voor consumenten is het niet mogelijk. Wat je wel legaal kunt doen is om iemand de originele software te vragen als hij/zij die niet meer gebruikt. Een dergelijke oproep kan je niet hier doen, misschien op Marktplaats.

Persoonlijk zou ik overwegen om te upgraden naar de laatste versie als je toch een licentie moet kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de Office 2003 niet meer kopen. Maar waarom zou je ook? Je kan perfect Office 2007 installeren en alles bewaren als Office 97. Ik zou dit verkiezen, zo blijf je bij. Want als er iemand een Word bestand stuurt in een latere versie, kan jij ze niet openen met je versie 2003
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding