waarom krijg ik met ps3 media server geen ondertitel?

Ik ben al even een tijdje aan het hanese met de ps3 media server, en ik krijg het maar niet voor elkaar om de ondertiteling erbij te krijgen op mijn ps3.
wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

De PS3 leest de aparte .srt bestanden niet. Je kunt ze wel in de film voegen met vobsub.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb altijd normale dvd bestanden. ik maak nooit gebruik van srt, ik was er al van op de hoogte dat dat ook niet kon.
Met het programma ps3media server moet het lukken maar eigenlijk zou je gewoon beter een aparte mediaplayer kunnen kopen.
Als je veel films en/of series kijkt krijg je daar nooit spijt van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja nou ja, ik vind het zonde om elke keer dvd's te branden... ik bedoel je kijkt ze 1 keer en daarna vind je ze toch niet meer terug tussen die honderden dvd's maar volgens jou is een media server die ik bijvoorbeeld naast mijn tv zet beter?
ik heb echter wel een kleuren tv en dus geen speciale ingangen op scart na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok. Ja de meeste mediaplayers hebben een HDMI uitgang, maar vaak ook wel scart of svideo. Uiteraard haal je dan niet de hoogst mogelijke beeld en geluidskwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben twee mediastreamers in huis, werkt perfect. Ik zou echt niet anders meer willen, ik gebruik al ruim 2 jaar geen cd's of dvd's. Als je er een koopt zou ik wel goed opletten, vooral op het aantal formaten die ondersteund worden (en welke formaten).