Productcode Windows cista

Toen mijn laptop crashte heb ik m opnieuw geïnstalleerd met een andere CDROM. Nu geeft ie aan dat het een illegale versie is en moet ik de juiste productcode invoeren. Dat is dus niet de code onderop mijn laptop. De CDROM is onvindbaar en mis mijn computer behoorlijk. Is hè mogelijk ergens een code te downloaden of moet ik echt een nieuwe kopen. Die zijn geloof ik erg duur. Of is er een andere goedkope oplossing? Alvast bedankt voor de informatie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Installeer een corporate windows xp of blijf gewoon de computer gebruiken waar je nu deze vraag mee stelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is mijn telefoon. Maar ik wil gewoon Vista houden
Misschien is Ubuntu iets voor je? Werkt inmiddels perfect op de meeste laptops en er is serieus veel software voor. Kost niets, en veel software is ook gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult gewoon in kastjes laadjes doosjes hoekjes en gaatjes moeten zoeken naar die cd en anders er een verse opzetten.
Of je zet er windows7 op die is nog beter ook.