Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Productcode Windows cista

Toen mijn laptop crashte heb ik m opnieuw geïnstalleerd met een andere CDROM. Nu geeft ie aan dat het een illegale versie is en moet ik de juiste productcode invoeren. Dat is dus niet de code onderop mijn laptop. De CDROM is onvindbaar en mis mijn computer behoorlijk. Is hè mogelijk ergens een code te downloaden of moet ik echt een nieuwe kopen. Die zijn geloof ik erg duur. Of is er een andere goedkope oplossing? Alvast bedankt voor de informatie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
543

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Installeer een corporate windows xp of blijf gewoon de computer gebruiken waar je nu deze vraag mee stelde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is mijn telefoon. Maar ik wil gewoon Vista houden
Misschien is Ubuntu iets voor je? Werkt inmiddels perfect op de meeste laptops en er is serieus veel software voor. Kost niets, en veel software is ook gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult gewoon in kastjes laadjes doosjes hoekjes en gaatjes moeten zoeken naar die cd en anders er een verse opzetten.
Of je zet er windows7 op die is nog beter ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding