Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik foto's van mijn mobiel op de computer zetten via bluetooth maar zonder kabel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
6.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ja, als je een bluetooth ontvanger in je USB-poortje steekt. Die dingetjes lijken net op USB-stickjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf een bluetooth-donkeltje (USB) gekocht voor mijn computer. Gewoon bij Media Markt voor ongeveer €10,00. Op die manier gebruik je de computer als bluetooth-device en kan je data uitwisselen.

Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bluetooth is een draadloos protocol, mogelijk dat je het even verwart met USB.

Als beide apparaten (de mobiel en de computer) bluetooth antenne's hebben, kun je deze inschakelen en ze met elkaar 'pairen'. Op de telefoon kun je vervolgens via je Media browser (die heet op iedere telefoon anders en werkt ook vaak niet identiek op iedere telefoon) kiezen om te versturen - via bluetooth en als de pair actief is, zal de computer in het lijstje staan. Die kies je en je accepteert op de computer het binnenkomende bestand. Vervolgens duurt het een paar seconden en heb je het bestand op je pc staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laptops hebben vaak bluetooth ingebouwd zitten. Voor mijn desktop maak ik gebruik van een bluetooth dongle (die zijn in praktisch alle grote electronicazaken wel aan te schaffen en heel duur zijn ze niet).
Dan is het gewoon een kwestie van via bluetooth versturen vanaf je mobiel en de computer instellen op het ontvangen van bestanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt de foto's toch naar je eigen e-mail adres sturen? Dan kun je ze ook opslaan en voilá.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding