Audio-converters doen dat voor je, hoef je niet zelf te doen...

bijvoorbeeld: Fairstars audio converter, Xilisoft converters (zijn er heel veel), Total audio converter, Daniusoft Digital Media Converter... enz enz...

Toegevoegd op 14-06-2009 16:03:46
AAC is beter van kwaliteit dan MP3, dus als je MP3 gebruikt om het om te zetten naar AAC dan ga je er altijd op achteruit... Andersom daar kan ik me nog wat bij voorstellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

via een converter.
typ gewoon bij google online converter in. en dan gelijk de eerste. dan upload je jouw mp3 bestand, dan convert de site dat programma en kan je het in AAC downloaden!

succes;)

Toegevoegd op 14-06-2009 15:55:27
online converter is sneller omdat je het convert programma zelf dan niet hoeft te downloaden. dis is wel aangeraden als je meerde bestanden wilt converten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Free Audio Converter. Gratis via onderstaande link
paulus811
14 jaar geleden
Dat kan gewoon met direct met iTunes, daar heb je helemaal geen speciale converter voor nodig. Ga naar voorkeuren, algemeen,importinstellingen en kies daar AAC. Vervolgens kan je iedere track in je bibliotheek met je rechtermuisknop omzetten naar AAC.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn zoveel programma's die dat kunnen. Ik gebruik altijd het gratis programma Super van erightsoft.