Hoe zet je MP3 bestand om naar AAC?

Omzetten van MP3 naar AAC

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Audio-converters doen dat voor je, hoef je niet zelf te doen... bijvoorbeeld: Fairstars audio converter, Xilisoft converters (zijn er heel veel), Total audio converter, Daniusoft Digital Media Converter... enz enz... Toegevoegd op 14-06-2009 16:03:46 AAC is beter van kwaliteit dan MP3, dus als je MP3 gebruikt om het om te zetten naar AAC dan ga je er altijd op achteruit... Andersom daar kan ik me nog wat bij voorstellen...

via een converter. typ gewoon bij google online converter in. en dan gelijk de eerste. dan upload je jouw mp3 bestand, dan convert de site dat programma en kan je het in AAC downloaden! succes;) Toegevoegd op 14-06-2009 15:55:27 online converter is sneller omdat je het convert programma zelf dan niet hoeft te downloaden. dis is wel aangeraden als je meerde bestanden wilt converten

Met Free Audio Converter. Gratis via onderstaande link

Bronnen:
http://www.mp3audiomill.com/index.html

Dat kan gewoon met direct met iTunes, daar heb je helemaal geen speciale converter voor nodig. Ga naar voorkeuren, algemeen,importinstellingen en kies daar AAC. Vervolgens kan je iedere track in je bibliotheek met je rechtermuisknop omzetten naar AAC.

Er zijn zoveel programma's die dat kunnen. Ik gebruik altijd het gratis programma Super van erightsoft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100