Contacten toevoegen in Windows Live Mail

Ik zie nergens de mogelijkheid om mijn map met contacten die ik had opgeslagen vóór ik overstapte op Windows 7, te importeren. Wie weet hoe de map in Live Mail te krijgen?
Op office 2010 staat Outlook, is dat een beter mailprogramma?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk programma gebruikte je eerst? Outlook of Outlook Express?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen van beide
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat had u dan? Windows XP? Graag iets meer uitleg...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat erom hoe ik nú contactpersonen kan binnen halen in Live Mail. Ik zie nergens die mogelijkheid, werk jij met Live Mail? Vergeet even de vraag over Outlook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan moet ik weten in welk formaat u die contactpersonen heeft... Anders kan ik u ook niet helpen. Ik werk zelf met Outlook voornamelijk trouwen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had Vista. Vista heeft een Windows Mail programma maar dat is geen Live Mail. Daar werkte ik mee. Ik kan niet zien of het .wab is want er staat naampersoon.contact.
Tijdens XP werkte ik ook uitsluitend met Outlook en niet Outlook Express

Antwoorden (2)

In ieder geval alvast een linkje voor je, misschien lukt het daarmee: http://www.freeemailtutorials.com/windowsLiveMail/addressBooksAndContacts/importContacts.htm

Toegevoegd na 1 minuut:
[als je outlook express/windows adresboek onder windows XP hebt gebruikt dan kan je het *.wab bestand importeren.]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voorheen was het inderdaad .wab maar de contacten staan nu onder .contact. Ik kan ze wel binnenhalen maar dan per contact. Dus niet met importeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je ze niet allemaal selecteren en naar je Windows Live Mail-venster slepen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik geprobeerd, maar dat lukt niet. Helaas, ik heb 1 voor 1 moeten aanklikken om toe te voegen aan contactpersonen... Maar bedankt voor al je inzet.
Boven in de balk van Live Mail vind je de knoppen importeren en exporteren; daar moet je het mee doen.