hoe los ik dit probleem op (live messenger)?

ineens krijg ik bij maar 1 persoon de hele tijd de melding " The following message could not be delivered to all recipients" dit gebeurt alleen als die persoon offline staat weergegeven (niet echt offline is).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik kan op mijn telefoon geen berichten van msn ontvangen als ik op offline weergeven sta. het kan dus zijn dat deze peroon op dat moment is aangemeld op een telefoon met als status offline weergeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hey zou kunnen dat de persoon jou geblokkeerd heeft... en heeft aangegeven dat hij/zij geen boodschap van jou wil ontvangen.