Hoe maak je de letters beter leesbaar?

Met ctrl+ kan ik de letters op mijn scherm beter leesbaar maken. Tot voor kort deed mijn computer dat uit zichzelf of anders was een kleine aansporing al voldoende.
Nu zie ik steeds priegellettertjes en moet ik een paar maal achter elkaar ctrl+indrukken. Bij elke nieuwe pagina moet het weer opnieuw. Kan ik het ergens als voorkeur instellen of zoiets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ctrl indrukken en scrollen met de muis,
zal je zien dat de letters groter/kleiner worden.

Je kan ook je schermresolutie lager instellen, dan krijg grotere pictogrammen op je bureaublad en ook grotere letters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in de internet explorer (want ik denk dat je die applicatie bedoelt) naar:

Menu / Beeld / Tekengrootte

Waarschijnlijk staat de tekengrootte op klein of extra klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechtsonder op je scherm zie je 100% staan met een vergrootglas met een + erin. Klik even op het scroll down pijltje en je kan je letters zo op 125% zetten. Heel simpel en handig