Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

restanten van programma verwijderen

ik probeer een restant van Avast virusscanner te verwijderen (Alwill) dat nog in program files staat. Krijg steeds de melding dat ik administrator bevoegdheden nodig heb ik wel dusdanig op de pc ben ingelogd. Probleem is dat ik steeds meldingen krijg van Avast om het programma te updaten terwijl Avast nochtans is verwijderd. Vandaar dat ik dit restant wil verwijderen. Hoe los je dit op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

start eens op in veilige modus. Dit doe je zo: tijdens opstarten na bios-scherm op F8 toets drukken. Je krijgt nu meerdere opties. Kies veilige modus (safe mode) en druk op enter.
Nu start windows op zonder allerlei extra's te laden. Het scherm ziet er een beetje gek uit met grote letters.
Probeer nu nog eens de restanten te verwijderen. Grote kans dat het wel lukt. Daarna weer gewoon rebooten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit klinkt een beetje raar maar install avast nog een keer. Doe dan: http://www.gratissoftwaresite.nl/tips/Norton+Mcafee+Kaspersky+AVG+Avast+en+AntiVir+de%C3%AFnstalleren

Voila.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding