Probleempje met aanmelden bij MSN - Hoe los ik dit op?

Toenet wilde ik me aanmelden op MSN, maar toen kreeg ik een melding over updates etc. Ik wil helemaal geen updates/nieuwe versie van MSN, dus klikte op het kruisje.
Nu probeer ik heb opnieuw en kom ik gewoon weer bij het inlogscherm?

Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
ik kreeg die melding ook, heb uiteindelijk maar de nieuwste live messenger geinstalleerd, want ik kon niet inloggen. Nu werkt hij wel, maar ik zie niet wat er nu veranderd is in de update :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan het niet meer dan dat met je eens zijn Kimath, dacht precies hetzelfde. Ik dacht: Nou, nu komt het, en ik zie precies hetzelfde. Tsja...
Kimath
13 jaar geleden
ik heb wel 1 verschil gevonden, je kunt nu weer op hyperlinks klikken! erg fijn, want telkens dat copy paste doen was super irritant.

Het beste antwoord

Je moet updaten. Dit om zogenaamd de beveiliging te garanderen. Ik zou als ik jou was een ander programma gaan gebruiken, want het programma na de update is op z'n minst gezegd niet gebruiksvriendelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

probeer het eens bij www.msn.nl en dan bij windows live messenger.

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je MOET de nieuwste versie van msn updaten, dat gaat redelijk snel. Maar als je het echt niet wil, kun je ook op www.hotmail.com terecht of op www.ebuddy.com. Daar kun je ook op chatten met je msn-vrienden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit een probleem gehad waardoor Windows Live Messenger niet meer kon opstarten? Of het programma ineens een foutmelding op het scherm laat stranden alsof Windows Live Messenger net op vakantie gaat? Bij dat soort problemen is in de meeste gevallen een herinstallatie de oplossing. Máár er zijn hardnekkige uitzonderingen waarbij je de oorzaak van het probleem niet weet en het opnieuw installeren niet voldoet, hiervoor is er ZapMessenger.

ZapMessenger is een handige tool waarmee WLM grondig kan worden verwijderd van je computer. Met behulp van de tool worden het register en de verkenner van Windows onderzocht en schoon gemaakt waardoor alles wat te maken heeft met Windows Live Messenger van de pc wordt verwijderd. Het handige is ook dat de mappen met zelfgemaakte smileys/achtergronden/winks enzovoort niet verwijderd worden en later probleemloos opnieuw kunnen gebruikt worden na het opnieuw installeren van WLM

Ga hier naar toe om het te downloaden je hoeft niets te installeren gewoon openen in winrar en op start te klikken als het klaar is is jou msn volledig verwijderd.
http://www.live-messenger.nl/view/nieuws/196/

Toegevoegd na 1 minuut:
Als alles is verwijderd kan je er een nieuwe msn opzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga Amsn gebruiken. Dat is ongeveer hetzelfde en werkt met hotmail-adressen