Het lukt me niet om een app te betalen in Itunes met mn Click and Buy account. Moet Itunes steeds machtigen, maar heb dit al gedaan!?

Iedere keer als ik probeer te betalen met Click and Buy, word ik naar hun site gestuurd en moet ik Itunes weer machtigen, terwijl dit al is gedaan.

Als ik de instructies volg word ik weer naar Itunes gestuurd en ben ik weer bij het scherm waar je je creditcards e.d. moet kiezen.

Help!? Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Mijn advies is ook geen Click&Buy te gebruiken, geeft altijd problemen en soms schrijven ze teveel af!
Je kan beter iTunes kaarten gebruiken, die kan je in diverse winkels kopen.
Wijzig je account bij betalingswijze in 'Geen'.
Voor meer informatie kun je ook eens kijken op het iPod touch en iPad forum; www.iPadforum.tk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik had precies hetzelfde! Ook geen antwoord gekregen via deze site, ik heb mijn geld terug gevorderd van ClickandBuy omdat ik er erg slechte verhalen over heb gehoord!

En ja hoor, je geld van ClickandBuy halen kost €1,85!

Ik adviseer je geen C&B te gebruiken maar gewoon iTunes gift cards te kopen.