Kan ik bepaalde bestanden van de backup van mijn vorige laptop overzetten naar mijn nieuwe laptop?

Via Norton maak ik geregeld een backup. Nu heb ik een nieuwe laptop aangeschaft. Kan ik nu de backup van mijn oude laptop overzetten naar mijn nieuwe laptop? Want ik neem aan de alle foto's en documenten op die backup zitten en die wil ik dus ook op mijn nieuwe laptop zetten.
Of kan ik die bestanden niet selecteren?
Graag simpel uitleggen want ik ben een nerd met computers.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

als je de norton backup weer installeert op je nieuwe laptop moet dat kunnen als je de twee laptops met elkaar verbindt. ook zou je de backup van de oude laptop op een externe schijf kunnen zetten, en die externe schijf weer aan je nieuwe laptop kunnen verbinden. dan met het norton programmaatje voor backup herstel ergens kiezen. het is lastig dit simpel uit te leggen, omdat we jou laptop niet zien, is het xp, vista, windows 7, dat maakt al een verschil. Verder ken ik zelf het Norton programma niet voor het backuppen, maar blijkbaar gebruik je het en je zult er vast een optie voor herstel in kunnen vinden als je zoekt en dan gewoon de instructies volgen. Toegevoegd na 41 seconden: USB die groot genoeg is qua opslag capaciteit kan ook ipv externe schijf.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100