Gaat je wii van ombouwen kapot?

Ik wil me wii laten ombouwen maar vriend zegt dat je wii er stuk van gaat. Is dit waar of kan ik me wii gewoon laten ombouwen dat ie t net zo goed blijft doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nee, als je je wii gaat softmodden gebeurt er niks. Let wel op, je garantie vervalt.

Je wii kan in het proces van het softmodden wel stuk gaan, maar als je het goed doet gebeurt er niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt hem softmodden hij gaat er niet van kapot. voordeel je kan spelletjes downloden op de computer en die kun je dan spelen op de wiii. nadeel bestaande spellen kun je soms niet meer spelen op de wii en je kan dan niet via internet op de wii .
wij hadden hem laten doen en hebben het terug laten draaien. dit omdat we er te weinig van af wisten.
bedenk van te voren of je iemand kent die je goed kan helpen zo niet dan zou ik het afraden. je moet wel handig zijn op de computer...