Waar is mijn tabblad?

Vandaag is mijn tabblad op van verdwenen. Hoe zeg ik dit...eh.
Als ik voorheen naar internet ging kwam ik dus op mijn homepage en zag ik een tabblad voor een andere pagina. Die is nu weg. Hij stond volgens mij onder de adresbalk. (als dat zo heet)
Ik gebruik Windows XP Professional.
Hoe krijg ik dat terug?

Toegevoegd na 54 minuten:
Je gelooft het niet. Ik heb de pc opnieuw opgestart en hij is nu weer terug.
Zal wel een probleem met de software zijn geweest?
Ik kon ook geen knoppen toevoegen/verwijderen overigens.

In ieder geval bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is je web browser?
Internet Explorer?
Mozilla Firefox?
Google Chrome?
O.i.d.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gelooft het niet. Ik heb de pc opnieuw opgestart en hij is nu weer terug.
Zal wel een probleem met de softwarezijn geweest?
Ik kon ook geen knoppen toevoegen/verwijderen overigens.

Antwoorden (1)

In Internet Explorer:

- Ga naar 'Extra'
- Klik op 'Internetopties'
- Vervolgens klik je in het tabblad Algemeen onder het kopje Tabbladen op 'Instellingen'
- Kijk of de 'juiste' dingen (wijzen zichzelf) staan uitgevinkt.
- Is dat zo, vink ze dan aan.

Good luck!