ik kan geen account aanmaken op blackberry appworld

Als ik een acount wil maken op appworld blijfd deze maar laden wel een uur lang toen ben ik naar mijn provider gegaan en die vertelden mij dat ik het account op een andere blackberry moest maken maar daar doet hij het zelfde kunnen jullie mij misschien verder helpen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het beste wat je kan doen is: ga in een wifi gebied zitten, heb je thuis draadloos internet, doe dat daar. Dan lukt t wel;), want via je eigen netwerk kan t heeeeeeeeeel lang duren( zelf ook meegemaakt) en andes doe je t via je pc. Typ je bij google: blackberry app world account maken. Good luck!