Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe houd ik mijn bureaublad netjes?

Ik heb een hele mooie wallpaper, maar de icoontjes op mijn beeldscherm irriteren me nogal.
Welk programma (Buiten Fences) kan me helpen het bureaublad netjes te houden?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
886

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het je hindert, en je gebruikt Windows, klik op de linkerknop op je bureaublad, Beeld, dan kan je je pictogrammen wegvinken of aanvinken om weer terug te zetten. Je kunt 1 map maken waar je de pictogrammen inzet die niet veel in gebruik zijn en verplaatst kunnen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kende ik al maar nooit geprobeerd, blijkt wel handig, dus bedankt :) +

Andere antwoorden (5)

geen, ik gooi zelf altijd bijna alle snelkoppelingen gewoon in de vuilbak. de rest vind ik onder start menu wel als ik iets nodig heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De opties zijn:

1. Alles in 1 map zetten, als je het niet erg vindt om 1x extra te klikken, dan kun je daar gewoon alles inzetten.
2. Dingen die je vaak gebruikt pin je vast op de taakbalk(cruciale dingen).
3. Alles wat je vaak gebruikt, pin je vast aan je start menu
4. je pictogrammen om je wallpaper zetten
5. Als je windows 7 hebt, dan zou ik gewoon al je pictogrammen verplaatsen, dan heb je een hele snelle search engine, waar je alleen het woord in het start menu hoeft in te typen, heerlijk snel, gebruikt ik ook altijd.
6. pictogrammen verkleinen, zodat ze minder ruimte innemen.
7. Je resolutie vergroten, zodat je meer ruimte hebt.

Genoeg opties? :)

Succeess!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prullenbak!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je meest gebruikte programma's onderaan in de balk zetten als snelkoppeling. De andere verwijder je op het bureaublad, vermits ze toch nog te vinden zijn onder Start en Alle programma's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik een gratis versie van Fences. Groepjes aanmaken en daarna opgeruimd staat netjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding