Windows XP vraag

Als ik op internet zit en een nieuw tabblad open, hoe stel ik dan in dat ik meteen op mijn homepagina kom?
Nu opent hij alleen een lege pagina.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

ga wederom naar opties. Daar vind je de knop instellingen onder tabbladen hier kun je aangeven wat er in een nieuw tabblad moet worden geplaatst. (leeg of je startpagina) Ik heb internet explorer 9 dus kan in jouw versie net iets anders vermeld zijn, maar ik weet 100% zeker dat er zoiets dergelijks ook bij jou staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt er even niet bijgezet welke browser je gebruikt. Ik gok op Internet Explorer.
Ga naar je homepage, ga vervolgens bovenin beeld in de menubalk naar Extra -> Opties
In het eerste grote tekstveld staat nu het adres van jouw homepage.
Klik op het knopje: Huidige gebruiken.
Klik op Toepassen en OK en klaar ben je.