Uitlijnen in Office

Als ik in office twee objecten verticaal uitlijn (zodat de middelpunten van deze objecten op één horizontale lijn komen te liggen), hoe kan je er dan voor zorgen dat 1 van deze objecten niet verplaatst? M.a.w. ik wil 1 object in verticale positie vastzetten en de andere daarop uitlijnen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Er zijn diverse manieren om objecten een vaste positie te geven (rechts klikken op het object in kwestie en bij eigenschappen de positie vastleggen). Ik heb echter gemerkt dat Office hier niet handig mee omspringt en dat objecten alsnog de neiging hebben te schuiven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je wat aan de volgende bron:
(Het heeft geen zin om het over te typen, maar lees het even door, wellicht helpt het je verder.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechtermuisknop op de afbeelding, en dan 'achter tekst' zetten. Zo staat hij volledig vrij van invloeden van de tekst, als je tekst onder de plaatjes wil plaatsen, moet je gewoon even een aantal lege regels invoegen 'door de plaatjes heen' en dan kan je weer normaal verder werken :)

Ik hoop dat het duidelijk is, anders vraag maar raak!