als ik ondertitels download staat er soms: frames per seconde: N/A. Wat betekend dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Dat betekent: Not Available, ofwel; het is niet bekend hoeveel frames er per seconde zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het aantal fps is belangrijk voor het synchroon lopen van de ondertitels met de film. Als deze niet bekend zijn weet je dus niet van te voren of de titels synchroon lopen. In de meeste afspeelprogramma's is dit bij te stellen