Wat betekent het als in je taakbalk het vakje waarin alle schermen genoemd staan, die je op dat moment open hebt staan, oranje is?

Mijn taakbalk is blauw en als ik op dat vakje klik komt er een blauw pop-up menu'tje tevoorschijn. Maar soms is een van de openstaande schermen in dat vakje oranje gekleurd. Wat betekent dat? Ik heb Windows XP IE 8.

13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat betekent dat dat scherm "je aandacht" vraagt. Zoals bijvoorbeeld een bevestiging tot het opslaan van een bestand, of het ontvangen van een nieuw chatbericht op MSN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit betekend dat je een berichtje hebt.
Waarschijnlijk heb je MSN,of Skype dan aan staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat geeft aan dat er op die pagina een verandering heeft plaatsgevonden.