msn doet het niet meer

als ik me pc opstart dan krijg ik een venster met de volgende tekst; Er is een fout opgetreden in Windows Live Messenger en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. (daaronder staat) Rapport vederzenden of niet verzenden maakt niet uit waar je drukt want dat help toch niet. Ik heb al msn verwijderd en opnieuw geinstaleert maar dat helpt ook niet. Er staat ook geen foutcode bij.. En als iemand me kan helpen dan ben ik hem echt heel dankbaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb dit ook gehad na een week ging het gewoon vanzelf weg

Antwoorden (2)

wat je kan doen is je computer naar een vorig herstelpunt zetten waar toen nog geen problemen waren
13 jaar geleden
Re-installatie al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb ik al geprobeerd maar der staat dat alles gwn werkt...