ik ben apple aan het installeren en danzegt mijn computer ( mislukt run preinstall 920speedstepkernel IK HEB EEN COMPUTER WAAR DIE OP KAN compaq 6710b

ik heb apple os x 10.6.5 gedownload ik heb geinstalleerd alles gaat goed bij het installeren maar bij het eind zegt hij mislukt (run preinstall 920speedstepkernell

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

apple wil niet dat je apple op een computer van een ander merk zet.
je moet dus een soort emulator hebben dat apple denkt dat hij gewoon is geinstalleerd op een apple computer.
het kan wel, maar het is heel lastig.
heb je al eens aan open source operatingssystemen gedacht zoals ubuntu en google android (geloof ik android dan heh)?