Hoe kan ik in paint shop pro een jpeg plaatje in een ander jpeg plaatje plakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

Als je 2 verschillende plaatjes hebt open staan en je weet welk plaatje je in de ander wilt.
Klik op het ene plaatje en gebruik ctrl+c, dan ga je naar het andere plaatje waar je deze in wil zetten en druk je ctrl+l. Dan zit hij er als het goed is in.

Als je nou op een mooie manier een plaatje in een ander plaatje wil zetten, heet het 'blenden'. Hoe je dat kan doen kun je bijv. hier vinden:
http://www.hypergurl.com/pspblending.html

Succes. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Allebei de plaatjes openen en dan met het selectiegereedschap het te kopiëren plaatje selecteren, en dan met copy en paste de selectie plakken in het eerste plaatje.
Je kan ook de selectie plakken in een nieuwe laag, dan kan je hem nog wat schuiven totdat hij de goede plek heeft.
Als je het bestand dan opslaat (andere naam geven) dan voegt PSP alle lagen samen.