Ik zoek freeware om een DVD-mapje met VTS bestanden te kunnen afspelen. Iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

VLC mediaplayer. Speelt echt alles. In ieder geval echt bijna alles.

Toegevoegd na 34 seconden:
http://www.videolan.org/ - is de download link

Toegevoegd na 59 seconden:
Overigens een gratis mediaspeler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

VLC is een geweldige player die ook een heleboel andere dingen kan zoals converteren en als streaming server dienen.

Je zou als alternatief Medie Player Classic Home Cinema kunnen overwegen. Een no-nonsense player die ook alles wat je maar wilt afspeelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn er zo veel bekijk deze eens http://www.pctuts.be/downloads/mediaspelers-codecs-6/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
K-lite codec basic, top!
Geweldig, leest bijna alle bestanden die er bestaan, qua video materiaal.
Bovendien ook een gemakkelijke en duidelijke besturing!

P.S.: bij deze link hieronder, kun je nog meer soorten freeware van codec downloaden, voor allerlei andere toepassingen, wat eventueel bij jou aan de orde kan zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is bovendien ook helemaal gratis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vlc, voor mij de beste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook voor mij geldt; VLC media player, is zeker een aanrader!