Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik in Windows Live messenger voorkomen dat iedereen m'n contactpersonen kan zien.

Toegevoegd na 16 minuten:
Er komt niemand anders aan m'n computer dus dat is het probleem niet. Ik bedoel dat als ik op eigeschappen van een contactpersoon klik, ik dan alle contactpersonen van die geselecteerde persoon zie, Ik wil niet dat ander mensen dit van mij zien. Dus voor alle duidelijkheid, andere mensen mogen op hun computer mijn contactpersonenlijst niet inzien asl ze bij mij eigenschappen aanklikken..

Toegevoegd na 24 minuten:
Dus iedereen kan ten allentijde min eigen contactpersonenlijst inzien, dit is niet te voorkomen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
397

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

bedoel je dat andere die aan je computer die kunnen zien?
Dan zou je een aparte groep kunnen maken maar dan nog zijn ze zichtbaar voor andere die je pc gebruiken en op WLM gaan.
Anders moet je een nieuw account aanmaken met een ander e-mailadres en daar ook een wachtwoord voor instellen dat alleen jij weet.

Toegevoegd na 6 minuten:
dat is helaas niet mogelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding