Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Live onecare scanner uitschakelen

Op msn kan ik geen bestanden verzenden voor ik die live onecare scanner heb, maar ik wil die helemaal niet. dan zegt hij dat ik dat moet uitzetten, het staat uit en nog zegt hij dat ik dat moet installeren
mijn probleem met die stomme scanner is dat het altijd mega lang duurt voor ik iets ontvang, dus wil ik het niet,
hoe kan ik dat uitschakelen, zodat hij dat niet meer vraagt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
579

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Blijkbaar start dit programma automatisch op. Dit kan je uitschakelen door in start, in de zoek balk "msconfig.exe" te typen. Op het tabblad start zoek je in de kolom "item voor opstarten" naar live one care. Schakel deze uit en start opnieuw op. Live one care zal nu niet meer automatisch opstarten met windows.

Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
live onecare is een deel van msn, dus staat het niet in die lijst ...

Andere antwoorden (1)

heel toevallig heb ik m net een kwartiertje geleden ook geinstalleerd , maar dat was in een poep en een zucht gedaan en alles binnen paar seconden ontvangen. Mischien gewoon ff proberen toch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding