weet er imand een gratis programma om een partitie te maken op een USB stick

op een of andere reden is zijn alle partitie`s verwijderd, dus is het stickie onbruikbaar geworden.
weet er iemand een prog of anders manier om weer een partitie te maken?
ik heb partition magic pro...maar werkt aleen op hardeschijven.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt je stick formateren met Windows 98, ME, XP of Vista. of natuurlijk 7 Ik ga er vanuit dat je een van deze hebt. Je plaatst je stick. Je gaat naar configuratiescherm /systeembeheer/schijfbeheer. Dan zie je bovenin een overzicht van alle schijven. Onderaan zie je de stick. (let er toch even goed op dat je wel de USB stick neemt, en niet perongeluk je externe Hdd) Verwijder partitie en daarna maak je (formateren) een nieuwe partitie van bv. 1 Gb aan. Vervolgens maak je een partitie van de rest. Het partitioneren gebruikt een beetje schijfruimte en het kan ff duren voor het klaar is. Let nogmaals goed op dat je de usb-stick selecteert. Suc6

USB stick in je pc stoppen. In filemanager rechtklikken op de USB drive en kiezen voor formateren. Meerdere partities is volgens mij niet mogelijk op een USB stick. Maar via Strart, uitvoeren -> diskmgmt.msc Kan je een poging wagen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100