waar en hoe download ik een speedometer voor gta sa PC?

graag in stappen uitleggen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

1. Ga naar http://www.thegtaplace.com/downloads/f551-sa-speedometer
2. Klik op die grote blauwe knop 'Download'.
3. Kies een map (bijv je Bureaublad of je Mijn documenten) om het op te slaan.
4. Open het .zip bestand (met bijv. WinZip of WinRar).
5. Sleep het bestand SASpeedo.exe naar bijv. je Bureaublad.
6. Open het SASpeedo.exe
7. Kies je instellingen.
8. Klik op "Load mod".
9. Open GTA SA als dat nog niet vanzelf gebeurt is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een andere mogelijkheid is via http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=73

1. Rechts klik je op 'Download mod'.
2. Kies voor 'Proxy DLL Method, v1.1 Binary' (die andere is degene die hierboven beschreven staat). Klik op 'Download'.
3. Nadat je het gedownload hebt en dat .zip bestand geopend hebt, plaats je de bestanden d3d9.dll en SpedSets.exe in de map waar GTA SA geïnstalleerd is (bijv. C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas
4. Open SpedSets.exe en kies je instellingen.
5. Klik op "Save Settings" en vervolgens op "Exit".
6. Open GTA SA.

Toegevoegd na 5 minuten:
En er zullen vast nog wel meer van deze mods zijn. Als je die download, zit er meestal wel een ReadMe.txt bij dat .zip bestand. Hierin staat (hopelijk) (eventueel wel in het engels) uitgelegd hoe je deze mod dan installeert.