Hoe los ik dit probleem met persona's op?

Net als ik een leuke persona heb gevonden, blijkt dat het plaatje wat erop staat NET wegvalt. Wat kan ik hier tegen doen? Het is net alsof alles een beetje wordt afgehakt en dat ziet er toch wel lelijk uit.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Kimath
13 jaar geleden
Wat is een persona?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een thema wat je kunt gebruiken in Mozilla Firefox.
[Google even persona's en klik de eerste link, komt je er meteen op uit!]
Kimath
13 jaar geleden
ik keek via mijn iPod Touch, dus toen kon ik de trefwoorden niet zien. Bedankt voor de uitbreiding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh oeps, dat wist ik niet! Graag gedaan hoor!

Het beste antwoord

Niet heel makkelijk te doen.. maar schaf een ander beeldscherm aan. Waarschijnlijk zijn de persona's gemaakt voor een hogere resolutie.