In Word zie ik tussen de opmaakstijlen soms Kop 2, 3 en 4 niet staan terwijl ik ze wel dringend nodig heb? Hoe kan ik deze toch terugvinden?

Dit terwijl kop 1 er wel staat. Ik dacht nochtans dat de overige koppen automatisch vrijgegeven worden als je kop 1 gebruikt? *-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kop 2 en Kop 3 kunnen niet verwijderd worden, ze kunnen wel onzichtbaar geraken. Ga als volgt te werk om ze weer in beeld te krijgen (het kan zijn dat niet alle stappen nodig zijn). 1. Klik op het knopje rechtsonder in de Stijlen om het stijlendialoogvenster te openen. 2. Klik op het knopje rechtsonder in dit venster Stijlen beheren. 3. Ga naar tabblad Aanbevelen. 4. Zoek Kop 2 op in de lijst. 5. Kies Weergeven. 6. Kies Opties in het stijlendialoogvenster 7. Zet Selecteer weer te geven stijlen op Aanbevolen of Alle stijlen of In huidige document (NIET op In gebruik). 8. Klik met de rechtermuisknop op Kop 2. 9. Kies Toevoegen aan Galerie snelle stijlen.

Dan kan je zelf aanmaken eventueel: http://books.google.com/books?id=TjB56SQfdlIC&pg=PA220&lpg=PA220&dq=word+nieuwe+opmaak+stijl+maken&source=bl&ots=y1ioMul_EX&sig=bl2L9RPGCJHDidBW3AR6BvxiLiI&hl=en&ei=1BP6TJj6IojKswbj3N3WAw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=4&ved=0CDAQ6AEwAw#v=onepage&q=word%20nieuwe%20opmaak%20stijl%20maken&f=false

Je kan zelf een bepaalde stijl maken en die opslaan met de naam kop 1, kop 2, of wat je zelf wilt. Die kan je dan later weer in hetzelfde document gebruiken. Heel makkelijk hoor.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100