In Word zie ik tussen de opmaakstijlen soms Kop 2, 3 en 4 niet staan terwijl ik ze wel dringend nodig heb? Hoe kan ik deze toch terugvinden?

Dit terwijl kop 1 er wel staat. Ik dacht nochtans dat de overige koppen automatisch vrijgegeven worden als je kop 1 gebruikt? *-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
42.4K

Het beste antwoord

Kop 2 en Kop 3 kunnen niet verwijderd worden, ze kunnen wel onzichtbaar geraken. Ga als volgt te werk om ze weer in beeld te krijgen (het kan zijn dat niet alle stappen nodig zijn).

1. Klik op het knopje rechtsonder in de Stijlen om het stijlendialoogvenster te openen.

2. Klik op het knopje rechtsonder in dit venster Stijlen beheren.

3. Ga naar tabblad Aanbevelen.

4. Zoek Kop 2 op in de lijst.

5. Kies Weergeven.

6. Kies Opties in het stijlendialoogvenster

7. Zet Selecteer weer te geven stijlen op Aanbevolen of Alle stijlen of In huidige document (NIET op In gebruik).

8. Klik met de rechtermuisknop op Kop 2.

9. Kies Toevoegen aan Galerie snelle stijlen.
Plaatje bij antwoord
tonijn
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan kan je zelf aanmaken eventueel:

http://books.google.com/books?id=TjB56SQfdlIC&pg=PA220&lpg=PA220&dq=word+nieuwe+opmaak+stijl+maken&source=bl&ots=y1ioMul_EX&sig=bl2L9RPGCJHDidBW3AR6BvxiLiI&hl=en&ei=1BP6TJj6IojKswbj3N3WAw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=4&ved=0CDAQ6AEwAw#v=onepage&q=word%20nieuwe%20opmaak%20stijl%20maken&f=false
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan zelf een bepaalde stijl maken en die opslaan met de naam kop 1, kop 2, of wat je zelf wilt. Die kan je dan later weer in hetzelfde document gebruiken. Heel makkelijk hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik geprobeerd maar het lukt niet omdat die koppen al bestaan... :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de bestaande stijlen niet van naam kan veranderen, dan kan je toch zelf een nieuwe stijl maken met een andere naam?