Zijn er gratis programma's om mp3's te bewerken ?

Ik wil een cd maken met 1 mp3 bestand, echter de opname is te lang om er een track van te maken, namelijk bijna 2 uur. Ik weet dat ik er eea uit kan knippen maar hoe doe ik dat ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

MP3 direct cut free ware

Toegevoegd op 29-05-2009 13:05:54
MP3 Direct Cut is een programma dat u toelaat audiobestanden zoals MP3 te beheren op een eenvoudige en efficiënte manier.

De voornaamste functie van MP3 Direct Cut is het bewerken van een MP3 bestand zoals de gebruiker dit wenst. U kunt knippen, plakken, stukken invoegen, fade-in en fade-out toevoegen en nog meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik ken de programmas zelf niet, maar je zou eens hier kunnen kijken, het zijn legale gratis downloads:

http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=mp3+editor&tag=srch&searchtype=downloads&filterName=platform%3DWindows&filter=platform%3DWindows

MP3 WAV Editor 3.30 klinkt wel goed...succes!

verder heb je natuurlijk de torrents
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Audacity is een makkelijk te gebruiken programma om te knippen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Audacity vind ik opzich wel een zinnige gratis en open source sound editor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk op usenet, daar staan er genoeg...

En ik vind programma´s die ik met een legale klik mag downloaden gratis hoor...

Tag&Rename is een goede, maar ook Power MP3-Cutter-joiner does the trick...

succes...

stuur een persoonlijk berichtje voor je email, dan stuur ik je er een op, als je wil...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik Audacity, naar tevredenheid. 't Is gratis en kan behoorlijk veel.

De UI is wel even wennen, maar met wat spelen kom je er wel uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Audacity is een open source programma voor het bewerken van audio. Met een losse plugin kun je ook met MP3's werken.

Toegevoegd op 29-05-2009 10:30:57
Had het antwoord al gemaakt, maar nog niet ingediend. Ik zie nu dat anderen mij voor zijn geweest.