Hoe kan ik windows mediaplayer instellen?

Hoe kan ik windows mediaplayer zo instellen dat hij de muziek die ik heb gedownload afspeeld?
Krijg nu de melding dat wmp het niet ondersteund(torrents)

Toegevoegd na 7 minuten:
Ook het afspelen van AVI videoclips lukt niet

Toegevoegd na 38 minuten:
Ik heb op Google gezien dat ik een codex pack voor vista moet downloaden,maar zijn er zoveel.
Welk pack is het beste om alle formaten video en audio af te spelen in windows medisplayer(vista)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Door de bijbehorende codecs te downloaden, gratis op het web kun je divx8 en FFDshow downloaden als je deze beide installeert werkt alles naar behoren.

Toegevoegd na 49 minuten:
Bovenstaande codecpack en programma zijn voldoende
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar www.downloads.nl download iets en dan lukt dit wel. als je de freerecorder toolbar insteld kan je ook videoclips downloaden en later bekijken,...

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als WMP niet funktioniert, kan je ook VLC-Player installeren
(bv http://vlcplayerdownload.org/). Met K-Lite kun je ook (bijna) alles afspelen (http://www.free-codecs.com/download/k_lite_codec_pack.htm). K-lite integreert zijn codec in WMP.
AVI's die met een digitale camera gemaakt zijn, gebruiken vaak een eigen codec en zijn niet met elke player afspeelbaar.