Kun je Windows powerpoint 2010 laten zien op een systeem waar het niet op zit?

Want ik heb een boekbespreking en heb windows powerpoint 2010 ik wil graag de presentatie laten zien op school kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als ik het goed begrepen heb, wil je het laten zien op een systeem zonder Powerpoint 2010. In dat geval kun je de zg. Powerpoint Viewer 2010 downloaden (zie link), die je alleen maar hoeft te installeren op de pc van school. Is maar een klein programma en als het dan toch op die pc staat, kun je alles van Powerpoint laten zien, zonder dat het programma aanwezig is. Succes ermee.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt natuurlijk ook naar een andere link googelen, als je dat liever hebt. Gewoon "Powerpoint Viewer 2010" in tikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik heb het net even geprobeerd op onze andere computer en daar komt die meteen op. Die heeft helemaal niks aan powerpoint erop staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is er misschien al een Powerpoint Viewer geinstalleerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat zit er niet op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan weet ik het ook niet. Maar zo voor de zekerheid wel die Viewer downloaden op een usb-stick (of iets dergelijks) en mee naar school nemen. Zou jammer zijn als je daar je presentatie niet kan laten zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks

Andere antwoorden (1)

Je kunt dit ook te doen zonder vanalles te downloaden. Als je klikt op bestand, opslaan als, kun je kiezen voor 'presentatie'. Als je deze optie kiest kun je de voorstelling overal laten zien (wel niet bewerken!)
Bronnen: