wie weet welke website ik windows 7 kan donwloaden?? free..help me please

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Windows 7 is niet gratis
En een illegale versie is meer ellende dan je wilt
koop gewoon een upgrade
capthavoc
13 jaar geleden
umm geen, ja illegaal, dat kan met torrentz.
maar gratis win7 downloade...legaal?? ik denk dat dat op de dag is dat sinterklaas en paasen op de zelfde dag vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was gratis tot een bepaalde datum, die helaas al lang verstreken is. Was een proefversie van een jaar. Heb deze gratis versie zelf een tijd gebruikt dus kan bevestigen dat het wel degelijk mogelijk was.

Toegevoegd na 1 minuut:
et was mogelijk om Windows 7 Beta gratis en legaal te downloaden tot 10 februari 2009. Deze officiele proefversie van Microsoft is te gebruiken tot augustus 2009.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor ongeveer 10 euro zou je misschien windows 7 al kunnen kopen inmiddels.. En dat lijkt me die windows ook wel waard als je kijkt naar hoeveel werk er eigenlijk in zit..

Mijn advies: geef die paar euro meer uit, betrouwbaarder, minder kans op virussen en hackers, en nog stabieler ook.

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
astatalk.info
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm het is heel makkelijk, ga naar the piratebay.com zoek naar windows 7 (je hebt wel een torrent programam nodig zoals uTorrent) zoek er een met veel seeds en download die. Daarna brand je het iso bestand op een schijf en stop je het in je pc, stel dan in bios in dat de cd/dvd schijf als eerste geboot wordt. Installeer windows 7. Als de installatie klaar is moet je zo snel mogelijk in Windows Update dat KB971033 verborgen wordt, zo wordt die niet geinstalleert. Als KB971033 blijf je de melding krijgen dat je windows 7 niet legitiem is. Nadat je dat gedaan hebt ga je het internet op en zoekt "Windows Activator Hazar Torrent" dit is om windows te activeren. Daarna werkt windows 7 gewoon als een trein.

Dit weet ik omdat ik vorige week ook windows 7 heb geinstalleert op mijn laptop.

Als je nog vragen hebt, plaats een reactie of stuurm me een persoonlijke bericht!