Is er een manier om Word 2007 goed in Word 2003 te openen?

Op school hebben we 2007, maar thuis heb ik 2003. Hoe kan ik die 2007 openen in 2003? of verwerken in 2003?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

sla je werk op als office 97-03 document.. Die kun je ook gewoon in 2007 openen en dan blijft de opmaak hetzelfde

Toegevoegd op 25-05-2009 16:01:21
je kunt trouwens ook gewoon een update downloaden zodat je in 2003 gewoon 2007-documenten kunt openen, het probleem is wel dat sommige functies dan niet helemaal goed werken.. zie ook de bron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, dan moet de persoon die met 2007 werkt het document niet opslaan met de extentie "docx", maar als Word'97 - 2003 document.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het handigste is dus om je bestanden voortaan ook in word 2007 als .doc op te slaan
Als je nu je docx. bestanden wilt omzetten in .doc vind je hier: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=doc+docx+converter&meta=
een heleboel converters.
Je kunt ook de microsoft compatibilitypack downloaden: http://office.microsoft.com/en-us/word/HA100444731033.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, als je al op school zit en je moet 't kunnen openen: dan is er maar één optie: je moet de systeembeheerder lief aankijken en vragen of hij 't wil converteren of de compatbility-pack installeren op een leerlingen-PC.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jah kan, maar je hebt ook online converters, (staan er een paar bij mekaar in de eerste link) werkt best, maar je moet wel je mailadres opgeven, en ze spammen je helemaal dood..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat willen we natuurlijk niet :).
Ongetwijfeld zullen er meer leerlingen volgen - de systeembeheerder ontkomt er niet aan om uiteindelijk Office2007 of de compatibiliteitspack te installeren op de leerlingen-PC's. Hoezo, 'geen monopolie' van Microsoft, zoals sommigen durven beweren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, hij heeft thuis het compatibiliteitspack nodig. Op school kan hij dan rustig als 2007 opslaan en het thuis weer openen.
Hmm, het verbaast me dat het nog niet eerder is gezegd. Er is gewoon een compatibility pack voor. Gemaakt door Microsoft. Hij is bij de onderstaande link te downloaden.

Toegevoegd op 25-05-2009 18:18:57
Ah, de persoon boven mij was eerder. :-)