Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je software voor een muis download van internet in welk mapje moet je je download dan in doen (windows 7)?

Ik heb windows 7

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
588

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

in het hardware mapje.

Maar ik denk dat je het besturings progje / driver voor de muis bedoelt, dat moet je uitvoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de map C:/windows/cursors

Toegevoegd na 26 seconden:
Indien je het hebt over de muisaanwijzer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is vindt windows 7 de besturingsprogamma's automatisch is dit niet het geval zoek bij Microsoft naar automatische updates en laat je computer goed door scannen. Ik weet niet zeker of je hier wat aan hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het gedownloade bestand toch in een map moet zetten, dan staat er op je C schijf --> map program files,-->ergens een map die de naam heeft van je muis/toetsenbord software die je al hebt. Zo niet dan heb je ook het mapje niet, en is het een kwestie van installeren van wat je zojuist hebt gedownload, en dat gaat dan vanzelf naar de juiste plek op je pc.

Toegevoegd na 37 seconden:
Een héél enkele keer komt het voor dat je zelf een mapje moet aanmaken in program files, maar dat is zeer ongebruikelijk, omdat windows 7 het netjes allemaal zelf doet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is handig om een mapje te nemen die later weer eenvoudig terug vindt (om vanaf daar de software te installeren). Zo kun je een mapje instal, drivers of software aanmaken en daar je muissoftware (en alle andere te installeren drivers, software ed) opslaan. De installatie van de software zorgt er dan meestal zelf wel voor de bestanden in de juiste map te plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding