Welke chatsites die vooral over seksuele contacten gaan zijn écht gratis?

De meeste van dergelijke sites laten je eerst geloven dat ze gratis zijn (althans de inschrijving) maar daarna, om berichten te versturen of te lezen blijkt dat je member moet worden en zoveel moet betalen. Welke dergelijke sites zijn écht gratis en degelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen, want waarom zouden ze dat doen? Waar verdienen ze dan aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak zijn ze voor meisjes en vrouwen wel echt gratis. Mannen moeten wel betalen. Die komen daar om een sekscontact op te pikken.
En er zijn minder vrouwen dan mannen die dat zoeken.
Kwestie van vraag en aanbod.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat dacht je van reclame? Google hoef je toch ook niet voor te betalen en toch is het een van de best verdienende website's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sekscontact nodig? Duik een willekeurige studentenkroeg in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Solomio.nl heeft een 18+ site. Daar vind je vast wat je bedoelt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat het om gratis sex of betaalde sex? En wil je perse chatten of gewoon snel een date hebben dan?

Het beste antwoord

chattijd chatbabe en zo zijn er nog meer google maar eens op deze sites kun je je ei kwijt ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Chatroulette.com. Hier zitten alleen veeel meer mannen dan vrouwen op. Ik weet niet wat jou voorkeur is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat niet een plek waar je meer maffe mensen vind dan sex-contacten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=cWEWCWljaBU&feature=related
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@MrTomaat: lol, "if you want to find some quality friends you gotta waid through all the dicks first "
Solomio.nl is een chatbox categorieen bijv: van 18+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Chatten.nl is wel een leuke site niet alleen voor seksuele contacten maar misschien vind je het wat ;p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Badoo.nl dat is tegenwoordig een van de grootste.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry maar badoo.l moet je ook betalen
lees maar eens goed door.