Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

WhatsApp. Žaneta Bilková voorspelt mijn geluk. Terugbellen?

jc54
6 maanden geleden
Lijkt mij niet, tenzij je haar kent.
ronron1212
6 maanden geleden
Heb je haar gevraagd anders lekker laten lopen zij kan je geen geluk brengen dat doe je zelf
TurfGraver
6 maanden geleden
Heb zo'n gevoel (voorspelling) dat Žaneta er wel gelukkiger van wordt.
AnnBoo8146
6 maanden geleden
Volgens mij is het nooit verstandig om terug te bellen als je de beller niet kent. Dit zijn meestal SPAM- of phishing-berichten. Vaak zit er een call center van scammers achter deze berichten. Door ze terug te bellen, krijgen ze mogelijk toegang tot je telefoon.
Ritsuka
6 maanden geleden
Is oplichting, ze blijven je uiteindelijk geld vragen omdat je vervloekt zou zijn of iets dergelijks
Pieterke
6 maanden geleden
Zeker niet terugbellen. Wie er wijzer van wordt, jij zeker niet. Dit is pure misleiding/ oplichterij.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Bel niet terug.
Is echt iets van nu. Je wordt gebeld door een 06 nummer met de vraag om vrienden te worden etc. De volgende vraag is om toevoeging op Whatsapp.

Ik word ook geregeld gebeld door verschillende 06 nummers met deze vragen. Ik blokkeer zo’n nummer meteen.

Natuurlijk heb ik Zaneta Bilkova opgezocht.
Deze naam is ook gekoppeld aan een profiel op facebook met foto. Op facebook kom je dan ook uit bij astrologie. Alleen wordt hier gevraagd om je mailadres.

De foto is echter verbonden aan heel veel andere namen op facebook. Wel linkt alles aan astrologie.

Dus, iemand of meerderen proberen op deze manier (mailadres, Whatsapp) contact te krijgen met mensen.
Ga er maar vanuit dat ze op deze manier proberen om andere redenen. Vertrouw het niet.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
6 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing