Mijn Snapchat account is vergrendeld hoelang duurt het voor dat ik er weer in kom?

Hey hoi, mijn Snapchat account is vorige maand “13 januari” midden in de nacht ineens vergrendeld ik heb een bezwaar ingediend en n weet niet hoelang het zou moeten duren moet ik nu gewoon om het uur proberen in te loggen of weet iemand het?

3 maanden geleden
tinus1969
3 maanden geleden
Heb je enig idee waarom dit zou kunnen zijn gebeurd?

Geef als eerste antwoord